Diskuse

FOTO: Pani starostka slavnostně otevírá zóny placeného stání

Vložit nový příspěvek

Něco o pí starostce (iDnes, březen 2001) - abychom nezapomínali:

26.2.2008 14:18 vložil chk

Více než stovka rozhořčených občanů zaplnila jednací sál tamního zastupitelstva, aby svými protesty dala najevo, že nesouhlasí se záměrem úřadu zrušit školu v Perunově ulici na Vinohradech.

"Vzhledem k masivnímu úbytku dětí v této oblasti je mojí povinností navrhnout školu zrušit a žáky přemístit do dvou nejbližších škol," prohlásila předkladatelka návrhu místostarostka Milena Kozumplíková (ODS).


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Něco o pí starostce (iDnes, březen 2001) - abychom nezapomínali:

26.2.2008 15:41 vložil Ondřej Rut

Jestli Vám jde o zrušení školy v Perunově, tak Vás musím zklamat. O sloučení ZŠ Perunova a ZŠ Jiřího z Lobkovic nakonec rohodlo zastupitelstvo v září minulého roku. Jako reakce na protesty opozice byla zřízena komise pro dozor nad slučováním složená převážně ze zástupců ODS a ČSSD. Vizte také: http://praha3.zeleni.cz/5929/clanek/praha-3-sloucime-ctyri-skoly/


Reagovat  Reagovat s citací


Proc to neslo udelat jinak

25.2.2008 13:45 vložil Martin

Projíždím Žižkov a přes den je zde na mnoho místech volno, normálně by se dalo zaparkovat - není problém. Někteří občané Prahy 3 odjeli do práce a tak se po nich uvolnila místa. Ale já, který sem zavítal přes den za nákupy nabo na oběd mám smulu. Proc nešlo zařídit, aby místní občané měli garantované volné ulice třeba od 18:00 - 6:00. To by ti, kteří na Praze 3 pracují nebo se přes den pohybují, zde mohli normálně zajet a parkovat. A ti z Prahy 3, kteří se vrátí z práce, najdou před svým domem místo na zaparkování. Teď projíždím Prahu 3 přes den, je zde hodně místa, ale já zde zaparkovat nemůžu a to si chci jen na 20 minut odskočit. Fakt tomu nerozumím. Není to náhodou akce DP, který láká nové abonenty do svých řád. Prosím o objasnění. Martin


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Proc to neslo udelat jinak

25.2.2008 15:49 vložil SantaLuck

S tebou souhlasím úplně. Je tohle postavené úplně na hlavu! Co má dělat človek, který chodí od rána do večera do práce a pak cestou domů potřebuje třeba navštívit např. svojí nemocnou matku, babičku apod? Já bych ty hodiny také úplně přehodnotil. Ono je pěkné parkování od 6.00 - 8.00 hod bez omezení, ale kdy v tuto domu třeba otevírají lékárny? Já si přece nebudu kvůli parkování přeorganizovávat svůj život!!! Takový bordel v tomto státě nepamatuji.
------------------
Teď by mě zajímala věc, jak by řešili strážníci to, že auto zde stát bude a za oknem bude trojúhelník a nápis "porucha". Vždyť se také může za jízdy s vozidlem něco stát - špatně bude ukazovat palivoměr a dojde benzín anebo závada na motoru.... bez milosti by toto vozidlo zcela jistě k jejich spokojenosti odtáhli!!!
Pokud zde zastavím, že budu muset opravdu odběhnout domů, kdo je nemocný anebo se stal nějaký úraz a pustím výstražné blikačky, tak jsem zvědav, jak se pánové z Magistrátu poperou s výkladem "krajní nouze" dle tr. zákona, pokud mi vozidlo v tuto dobu, kdy je parkování omezeno - odtáhnou! Může se také stát, že řidič bude mít akutní střevní potíže a bude si muset opravdu někam odskočit...
-------------------
Tento systém se ještě musí vypilovat ke spokojenosti všem!


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Proc to neslo udelat jinak

2.3.2008 03:38 vložil Simon

Abyste si kvůli parkování přeorganizoval život, na tom nic divného nevidím. Já to tak dělám už léta, protože to bývalo pohodlnější, než se pak naivně snažit zaparkovat na Vinohradech v dobu, kdy je tam plno.

Že Vám chcípne auto zrovna v zóně placeného stání je dost nepravděpodobné. A i kdyby, tak to buď to nějak ukecáte, nebo Vás holt odtáhnou. Jednoho člověka za pět let to nezabije. Například na dálnici Vás také nenechají stát měsíc, i kdybyste měl měsíc střevní potíže.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Proc to neslo udelat jinak

11.3.2008 18:04 vložil Bubik

jednoduché - na Praze 2, 3 a 7 už neutratit ani korunu. Vaše peníze přeci lze utratit i jinde, kde Vám (zatím) nebrání zastavit.

Koneckonců, jestli má radnice pocit, že obchody nepotřebuje nebo jestli si své obchody místní obyvatelé uživí sami, tak fajn..... Nicméně podívejte se třeba na Slavíkovu, jak tam mizí všechny obchody, co nesouvisí s jídlem......

No a nebojte, oni už za pár let taky neodjedou - až budou zóny všude, budeme hezky parkovat každý před svým......Praha 5, 6, 8, 10, 15 a Zbraslav je už taky připravují


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Proc to neslo udelat jinak

11.4.2008 08:34 vložil ...

Presne tak jsem to zacal delat ja, opustil jsem sve oblibene restaurace, obchody a nasel jsem si jine, kde se da zaparkovat.
V dnesni dobe je pro me stejne dulezita ochota zamestnancu obchodu nebo sluzeb jako moznost parkovani.


Reagovat  Reagovat s citací


Arogance a fašizmus ze strany Městské policie Praha 7 - Holešovice

25.8.2011 18:57 vložil Petr Forman

Petr Forman, Velmi malý podnikatel - skoro žebrák, Praha 7 - Holešovice
Arogance a fašizmus ze strany Městské policie Praha 7 - Holešovice - podpořený pány Bémem a Janouškem, na které se doufám už pořádně horká voda vaří, nás snad konečně jednou přivede všechny do ulic a nebude to žádná sametová revoluce ale čistá defenestrace protože tyto svině si nic jiného nezaslouží. Jakým právem nás takto budou šikanovat. Mám 6 let malou firmu v Holešovicích a nevidím jediný důvod platit za naprosto nehoráznou prezentaci moci ODS na Praze 7 povolení za parkování u sídla společnosti cca 30.000 za rok. Jen jednou jsem si na nově vytvořených automatech zakoupil !!! 120 Kč/ 2 hodiny stání (Osadní ulice) a stejně mě ty svině odtáhli. Není jiné volby - teror proti teroru.


Reagovat  Reagovat s citací


Jak si můžu zajít na Žižkově na oběd ...

25.2.2008 13:10 vložil Martin

Dobrý den, narazil jsem na závažný problém, při takto vytvořeném systému si nemohu zajet s kolegou ani na oběd. Prostě bych musel jet 2 zastávky tramvají do restaurace. Nehovoře o tom, když potřebuji něco nakoupit a nákup odvést. Systém je naprosto diskriminující pro ty, kteří nemají v dané lokalitě trvalé bydliště, ale každý den se v dané lokalitě pohybují nebo pracují. Je to voličský protekcionismus a fakt nevím, co mám dělat.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Jak si můžu zajít na Žižkově na oběd ...

25.2.2008 13:22 vložil Jiří Flögel

Mám to úplně stejně... nemůžu objet menší obchody, fit-centra a kina bez vlastních parkovišť! Je mi z vás slabo od žaludku:((


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Jak si můžu zajít na Žižkově na oběd ...

25.2.2008 20:02 vložil Jirka

Doporucuji vzit to do fitka behem, nebo alespon sviznym krokem... usetrite za benzin, nebudete mit problem s parkovanim a jeste budete mit za sebou uvodni rozcvicku.
Pravidla ZPS mi lezou krkem a povazuji je za totalni paskvil. Vnimam opravnene namitky remeslniku, najemniku, kteri zde nemaji trvale bydliste, tech kteri zde bydli a pritom vyuzivaji zapujcena auta a vubec vsech, kteri jsou systemem nepravem postizeni, ale psat, ze nemuzete zajit na obed, neb byste musel jet 2 zastavky tramvaji... to mi prijde skoro usmevne.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Jak si můžu zajít na Žižkově na oběd ...

25.2.2008 21:10 vložil Michal

Naprostý souhlas.
Jestliže nová pravidla, třebaže vůči "občanům druhé kategorie (promiňte)" nedotažená, uleví mnohdy zbytečnému přemisťování osobních vozidel o pár set metrů, pak budiž ZPS aspoň za tototo pochváleny. A jestliže po několika týdnech provozu ZPS získám dojem, že mi při večerních procházkách nebudou vadit auta, zaparkovaná zcela bezohledně na přechodech pro chodce či na rozích, někdy i na chodnících, pak získám dojem, že tento krok má svá plus. Nikterak však neobhajuji vlastní realizaci této akce a příslušné finanční toky.
Skutečně si ale myslím, že značná část Prahy 3 je docela dobře dostupná MHD a že ten, kdo nevozí materiál, ale pouze sebe, svůj mobil či notebook může sem dojíždět veřejnou dopravou.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Jak si můžu zajít na Žižkově na oběd ...

11.3.2008 18:07 vložil Bubik

Michale, na Praze 2 3 nebo 7 večer parkovali rezidenti. Normální lidi už byli z práce doma. A ti, co měli cizí SPZ, ti se teď přihlásí k trvalému bydlišti a budou tam parkovat dál. Jen to zatím nestihli.......

Ale zato u Vás nikdo z "cizích" neutratí ani korunu. Doufejte, že to ty kšefty přežijí.....


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Jak si můžu zajít na Žižkově na oběd ...

2.3.2008 03:41 vložil Simon

A to že byste musel jet 2 zastávky tramvají, to je nějaký problém? Vy trpíte tramvajofóbií, nebo jsou pro Vás schody do tramvaje moc příkré, jste vozíčkář...kde je ten problém?

A to vůbec nemluvím o tom, že dvě zastávky tramvají ujdete rychlou chůzí za méně než deset minut -- alespoň by Vám před tím jídlem vytrávilo.


Reagovat  Reagovat s citací


SLUŠNĚ, PROSÍM

22.2.2008 14:29 vložil Honza

Vážení, je dobře že funguje Kauza3.Fakt dobře.

Nebaví mě ale a nebude bavit nikoho, když se to tady zvrtne do nadávek a do výhrůžek že někdo by rád druhému prokopl p ....

A tak prosím správce, aby sprosťárny gumoval.

Nevím, jak vy všichni tady, ale v Kauze3 já chci :

a/ konfrontovat svůj názor s ostatními

b/ dozvídat se nové, často utajované věci

c/ dávat podněty k řešení

e/ svou aktivní účastí přivést další zájemce

f/ prvoplánově podrývat autoritu ODS na Žižkově, nebot další volby budem silnější :-))


Reaguj


Reagovat  Reagovat s citací


Re: SLUŠNĚ, PROSÍM

23.2.2008 02:49 vložil zdenek

naprosto souhlasim! pojdme dokazat, ze na Zizkove ziji chytri lide a vymetme tu modrou luzu z radnice!!!


Reagovat  Reagovat s citací


Re: SLUŠNĚ, PROSÍM

25.2.2008 18:51 vložil Jura

Koho tim mate na mysli? Kdo bude dalsi volby silnejsi?


Reagovat  Reagovat s citací


Parkování před hlavním vstupem na Olšanské hřbitovy

21.2.2008 18:08 vložil SantaLuck

To je ale paráda! Značka omezující zaparkování vozidel, kterou znáte již určitě všichni moc dobře je umístěna i na parkovišti u hlavního vstupu na Olšanské hřbitovy. Kam tedy zaparkovat auto?! To si asi radnice neuvědomila to, že na tento hřbitov jezdí za zvými zesnulými staří lidé, kteří jsou špatně pohyblivý a kroky navíc jim dělají nemalé problémy. To si asi lidé s modrým ptákem (ODS) v hlavě včas neuvědomili....


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Parkování před hlavním vstupem na Olšanské hřbitovy

14.11.2011 22:01 vložil Tonda

Dnes jsem se dosti vytočil nad hyenismem a chamtivostí nájemce či majitele parkoviště před Olšanskými hřbitovy,,,,,,za pohřeb příplatek za zaparkování auta 185 Kč!!!!!!!! za 1 hodinu 100Kč,-vykopat ty zlatokopy, kdo jim to povolil?, ta modrofialová pravičácká žumpa u moci!!!_vydělat i nad neštěstím převážně starších méně pohyblivých lidí, kteří nejsou schopni přijet MHD, je mi k blití z této chamtivé a bezohledné společnosti., jak se asi majitel-provozovatel k lizu dostal a jak se nadře jak přepočítává mamon?


Reagovat  Reagovat s citací


Vydávání parkovacích karet

21.2.2008 12:43 vložil chk

Kolik je na Praze 3 aut? Údajně 50 až 100 tisíc. Otevřeno mají 34 hodin týdně, asi čtyři přepážky. Na jednu kartu dle slov vedoucího mají 20 minut (!!!). Tak počítejte: jak dlouho musí úřad karty vydávat, aby vyhověl všem.....? Co myslíte, umí pí. Kozumplíková počítat?


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Vydávání parkovacích karet

21.2.2008 15:55 vložil Ivo Horak

Na parkovací karty se čeká jako za komunistů na cesty s CK na západ. Když jsem ráno dorazil, byla už všechna pořadová čísla na den vydána. Takže jsem auto odvezl zatím na chalupu. Za drzost považuji, že policie auta odtahuje, chápal bych ještě vymáhání pokuty, odtah by měl být možný jen v případě, kdy vůz brání v provozu. Ale proč si nevydělat, že?
Lidi jsou ale stále stejné stádo, naštvané, ale pasivní. Nebo si dáme předsevzetí, že to Kozumplíkové osobně i její věčné straně u žižkovské moci spočítáme. My máme příležitost jen jednou za 4 roky. Jen je nechme, ať se bojí.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Vydávání parkovacích karet

21.2.2008 17:13 vložil chk


Včera ve tři hodiny odpoledne už dávno vydávání lístku zastaveno. Dnes v sedm ráno fronta asi 200 lidí (tedy hodinu před otevřením). Celodenní dovolenou si vzít nemůžu a nechci. Mám problémy se zády a nemůžu delší dobu v kuse stát.

K těm počtům: Jestli jsou údaje o dvaceti minutách na 1 kartu správné (dozvěděl jsem se při neúspěšném pokusu o získání lístku přímo na místě), tak vydají za týden 400 karet. Což jsou tři roky nepřetržitého vydávání aby uspokojili všechny. Doufám, že jsem někde udělal chybu v předpokladech....

Odtah aut je plně v režii soukromých firem spřízněných s radnicí. Těžká domluva.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Vydávání parkovacích karet

21.2.2008 18:01 vložil Jirka

Aut je na P3 vyrazne mene - udava se, ze je to kolem 12 - 14 000 opravnenych zadatelu. Kdyz jsem byl pro kartu, setrval jsem u okenka cca 10 min. Co me stve, ze na firemni auto v soukromem uzivani davaji kartu pouze na 6 mes., takze za pul roku znova.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Vydávání parkovacích karet

22.2.2008 16:37 vložil chk

Uznávám, zmýlil jsem se v předpokladech. Nebudou to tři roky nepřetržitého vydávání, ale jenom asi pět měsíců :-)


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Vydávání parkovacích karet

21.2.2008 16:29 vložil Pepa

Pokud vím, tak karty se vydávají od srpna roku 2007. Když jsem vyzvedával,tak jsem se tam skoro bál.Byli jsme tam na 10 pracovišť 2 zájemci. Tak snad není třeba těch vášní!
Šťastnou cestu přeje Pepa.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Vydávání parkovacích karet

21.2.2008 17:04 vložil chk

Jo... tak jsou asi všichni pitomci, že tam lezou až když je spuštění zóny opravdu jisté. Od srpna roku 2007 jsem měl opravdu úplně jiné starosti. Kartu chci teď, jako většina ostatních, a jaksi to nejde. Já jsem si zónu nevymyslel!


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Vydávání parkovacích karet

22.2.2008 14:10 vložil Josef

PEPČO, neděláš ty u nich a neděláš reklamu?
Hele a co jsi s parkovací kartou od srpna dělal?Měl ve vitríně?
Nezdá se ti, že to je blbost?


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Vydávání parkovacích karet

22.2.2008 22:05 vložil Karla

Lidem jako vy, se musím smát. Všechno necháte na poslední chvíli a pak hledáte na koho to svést. Tu kartu jste si nemusel kupovat v srpnu. Bez front by jste to měl celý letošní leden, i začátkem února (chodím okolo do práce), kdy už byly ZPS více, než jisté.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Vydávání parkovacích karet

24.2.2008 22:54 vložil Martin

Vazena pi Karlo, nevim co je tady k smichu. Za prve nevidim jediny duvod pro to, aby lide pujcovali penize radnici na 4 mesice a za druhe lidi jako ja, kteri maji trvale bydliste na trojce teprve tyden, maji delat asi co??


Reagovat  Reagovat s citací


Vydávání parkovacích karet

1.3.2008 22:42 vložil Karla

A co takhle používat nohy? příp. kolo,tramvaj apod.? Tedy pokud nejste invalidní. Jestli ZPS omezí automobilovou dopravu v centru prahy, tak je to správná věc.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Vydávání parkovacích karet

29.2.2008 21:21 vložil Honza

A jak jsem si ji mel koupit v srpnu, kdyz jsem pred 14 dny podepsal smlouvu a zmenil si trvale bydliste?


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Vydávání parkovacích karet

2.3.2008 03:44 vložil Simon

No Vy můžete akorát tak nadávat na ty lidi, co tam bydlí už třicet let, ale stejně si tu kartu potřebují vyzvedávat až na poslední chvíli.


Reagovat  Reagovat s citací


Paní starostka

20.2.2008 13:57 vložil Blanka

Vážení, jsem toho názoru, že paní starostce se poznenáhlu odebralo co se dalo a že už jí zbývá tak akorát stříhání pásek, vítání občánků a reprezentace.

A to mi vadí.

Otázkou je, zda to byla její vůle, nebo byla odsunuta.

Ať je to jak chce, přece jen nějakou praxi v politice má, něco zažila a pár pacholků na radnici musela taky zkousnout.

Vadí mi, že byť máme konečně ve vedení ženskou, je tam jen "jako."


Reagovat  Reagovat s citací


paní starostka se evidentně dobře báví,

19.2.2008 18:26 vložil Hruboš

jen jestli se stejně dobře baví po spuštění zón i obyvatelé Prahy 3 :-(


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: paní starostka se evidentně dobře báví,

22.2.2008 14:27 vložil Prosím jen slušně

Vážení, je dobře že funguje Kauza3.Fakt dobře.

Nebaví mě ale a nebude bavit nikoho, když se to tady zvrtne do nadávek a do výhrůžek že někdo by rád druhému prokopl p ....

A tak prosím správce, aby sprosťárny gumoval.

Nevím, jak vy všichni tady, ale v Kauze3 já chci :

a/ konfrontovat svůj názor s ostatními

b/ dozvídat se nové, často utajované věci

c/ dávat podněty k řešení

e/ svou aktivní účastí přivést další zájemce

f/ prvoplánově podrývat autoritu ODS na Žižkově, nebot další volby budem silnější :-))


Reagovat  Reagovat s citací


Mazání

23.2.2008 01:21 vložil Mirek Trejtnar

Omlouvám se Jane, ale příspěvky obsahující sprostá slova mažeme. Děkuji za pochopení.


Reagovat  Reagovat s citací


Vložit nový příspěvek

reklama