Diskuse

Deregulace parkovného

Vložit nový příspěvek

proč?

7.8.2008 21:04 vložil jan

Proč musím platit parkovné. Taxikáři bez karty si parkují v modrých zonách, živnostníci celé dny stojí u hodin nebo na zebře bez lístků i se svými soukromými auty. Městská policie občas jezdí kolem, nebo je na procházce . To je obrázek na Koněvově ulici.


Reagovat  Reagovat s citací


Deregulovat vše

15.7.2008 22:53 vložil tdi1

V tomto duchu bychom mohli napsat i o deregulaci dychání, rození dětí, pití vody z potoků,..........ale autor je asi mlád a ješte neshání istalatera, opraváře praček, donášku jídla, nepotřebje aby mu někdo vozil věci na vyprání.

Zpoplatněné parkování mne jako rezidentovi přineslo jen problém .


Reagovat  Reagovat s citací


Hlupáčku maličký

20.5.2008 02:34 vložil Josef (46)

Milý příteli, ve Vašem článku o deregulaci parkovného je pěkná spousta nesmyslů.

Deregulace nájemného například v obecních bytech nájemníkům nic nepřinesla. Platí už nyní několika násobně více jak družstevníci a přitom nemají žádnou šanci šetřit ani regulovat teplo (škvíry v oknech, která každou chvíli vypadnou) a ceny služeb jim diktuje radnice. V bytě si musí opravit vše sami. Přijďte na návštěvu. S radnicí si dopisuji 6 let. Zbývá mi jen se soudit. Za co, když musím nejdříve nakrmit děti...

To samé platí o parkovném, která by se Vám líbilo zdražit. Víte o tom, kam tečou peníze od rezidentů. Sedíte na radnici a Vy to nevíte? Kolik si myslíte, že dostane Magistrát a kolik radnice P3? Že skoro vše schramstne soukromá firma? To je ale překvapení. Kdo inkasuje peníze za odtahy? Jak je možné, že Městská policie jezdí ve vozech soukromé odtahové firmy? Kde jste byl, když jsme pořádali demonstrace? Teď děláte chytrého mladého muže ze zastupitelstva... Jste blb, pane. Hloupý zelený bezdětný demagog, je mi Vás líto a všech, kteří se nechali napálit podobnými zelenými chorými mozky. S Pánem Bohem a utečte, prosím, z politiky. Jen uděláte svým hloupým chováním mnoho lidí nešťastnými. A ještě pro Vaši informaci. V USA rezident za parkování v místě bydliště neplatí, platí totiž daně obci a ta ví, že z parkovacích automatů pokryje veškeré potřebné náklady na parkovací zóny.


Reagovat  Reagovat s citací


dá se někde zaparkovat bez výpalného?

28.5.2008 17:15 vložil MedaBeda

Oblastem kde se vybírá výpalné se vyhýbám. Prostě si vybírám dodavatele z oblastí které jsou dosud svobodné.
Ale pro jednou asi budu muset na prahu 3. Nevíte prosím někdo kde tam zaparkovat a přitom se nenechat oškubat těmi vyděrači?


Reagovat  Reagovat s citací


Re: dá se někde zaparkovat bez výpalného?

30.5.2008 22:27 vložil Dr. Fe1

Nikde. Praha 3 zavedla něco jako apartheid vůči obyvatelům jiných městských částí a jiných obcí. Prostě je to "only for white" a vy nepatříte do privilegované kasty, takže tam radši nejezděte.


Reagovat  Reagovat s citací


aktualni situace sparkovani ve Slezske

13.4.2008 21:00 vložil Loner

nedele vecer. v rozmezi 3 bloku ani jedno misto. vsichni uz si dovyridili karty a najednou je tu uplne stejne plno jak pred zavedenim parkovacich karet. jediny rozdil - vsichni plati a radni si masti kapsu.


ja kartu nemam, chtel jsem si jen pred domem vylozit veci ze sluzebniho auta )ktere nemam v uzivani a tudiz na nej nemohu dostat kartu prestoze ho potrebuji a tak si holt platim garaz) coz uz tedy neni mozne jinak nez to jako drive postavit na chodnik :)


Jen platte , sami jste si to zavinili :)


Reagovat  Reagovat s citací


Re: aktualni situace sparkovani ve Slezske

13.4.2008 21:06 vložil Loner

jeste pro vysvetleni, garaz si platim uz davno, jelikoz jsem mel co dva mesice auto vykradene (naposledny svetla - xenony) primo pred domem.


problem je ze v garazi jsou od 7 do 22 = kdyz prijedu z nocni treba ve 3:00 rano, tak mam fatalni problem. zatim zajedu parkovat na prahu 10, domu jedu taxikem a rano si MHD dojedu pro auto.


jiste uznate ze je to zcela dementni, za coz dekuji jelitum z radnice.


Reagovat  Reagovat s citací


Pro auta

4.4.2008 00:48 vložil Vážný

Také se přidám ve prospěch aut a v neprospěch SZ (čímž ani kouskem nehodlám podporovat ODS). Pokud bych neměl auto, nemohl bych dovážet své intergované dítě do ZŠ do centra Prahy, kam jsme ho horkotěžko dostali.

V současné době navíc jedno z našich dětí má potíže s kostmi a má doslova přikázáno lékařem být do školy voženo. Další dítě má slabou imunitu a je alergik (takže žádné širé louky). Lékař opět doporučil nevozit MHD.

Pohotovost, kam jedeme tak 3-4x za rok už také zrušila výjezdní službu. Také péče o starší rodiče znamená potřebu moci k nim dojet i s věcmi.

A nakonec to podporují dnes i firmy. Můžete pracovat občas doma, ale často musíte mít ssebou olbřímý notebook se spoustou přídavných hejblátek (před pár lety by to byl slušný firemní server), spisy atd. A to domů MHD odtáhnete jen stěží (a ani nesmíte). Firma tak ale ušetří díky hotdeskingu (sdílení židlí a stolů) náklady na kancelář...

To vše znamená nutnost mít v rodině 2 auta...


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Pro auta

4.4.2008 20:49 vložil Ondřej Rut

Vážený pane Vážný,

z vašeho příspěvku mám pocit, že SZ máte za stranu, která by ráda zakázala auta. To je velmi zkreslená představa. Pokud jsou zdravotní problémy ve Vaší rodině tak vážné, tak si jistě auto vyžadují. Pokud máte na Praze 3 trvalé bydliště, pak doufám, že Vám parkovací zóny ve Vaší situaci pomohou. S tím notebookem to ale asi myslíte jako vtip. Sám denně jezdím do práce veřejnou dopravou a můj "olbřímý notebook" mi věru nijak nepřekáží, když jede člověk na kole, dá se dát do batohu a povolení pro převoz nadměrného nákladu ode mě nikdy nikdo nevyžadoval :-)


Reagovat  Reagovat s citací


Pane Hurdo-ZASE nemáte pravdu !

26.3.2008 12:52 vložil Milo

Po přečtení příspěvku pana Hurdy , kdy národu žižkovskému sděluje v Radničních novinách , že n e m ě l i pravdu ti, co řáíkali, že za svoje prachy stejně nezaparkují říkám JÁ - OBČAN:

pane Hurdo, článek Vám dávali podřízení dohromady v době, kdy byl neuvěřitelný chaos ohledně vydávání pakrkovacích karet.

KDY ULICEBYLY PRÁZDNÉ NIKOLI DÍKY PARKOVACÍM ZÓNÁM , nýbrž
díky odtaženým autům, co neměla včas parkovací karty .

Včas neměla auta parkovací karty DÍKY RADNICI a jejímu systému.

Teď se auta vrátila na svá místa z odstavmných ploch a majíce karty,
OPĚT, ale OPĚT pane Hurdo, nezaparkujeme.

A propos - až tu budou parkovací automaty a BUDEME MOCI PŘIJÍMAT DOMA NÁVŠTĚVY - pak Vás snad lidi ukamenují :-)


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Pane Hurdo-ZASE nemáte pravdu !

27.3.2008 09:02 vložil JMar

Nejsem rozhodně zastáncem zón, ale musím trochu odporovat. Na pořízení karty bylo skoro 5 měsíců času. Já jsem si ji pořídil v říjnu na stadionu Viktorky. BYL JSEM TAM SÁM! Brigádníci, očekávající nával, hráli před buňkami karty. Takže nikoliv díky radnici, ale díky lidem, kteří nechávají vše na poslední chvíly a pak remcaj, že je nával!


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Pane Hurdo-ZASE nemáte pravdu !

1.4.2008 12:20 vložil Ondra

Jj, kartu jsem byl zakoupit v Perunovce v půlce ledna a byla tam plichta, čtyři zájemci na čtyři úředníky...


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Pane Hurdo-ZASE nemáte pravdu !

10.4.2008 11:03 vložil Věra

Já si kartu zakoupila hned,když byl jejich prodej zahájen, takže na Viktorce. Když se milovaná radnice nemohla dohodnout, šla jsem jí zase pěkně vrátit. Ne, kvůli tomu, že jsem samoživitelka a každá koruna je mi dobrá, ale rozhodně jsem nechtěla svými penězi dotovat účet naší radnice. Z mých sedmi set korun to žádný velký úrok nenese, ale kolik lidí a hlavně podnikatelů zaplatila tak jako já okamžitě? Když jsem si šla pro kartu začátkem února, byla jsem udivena s jakou arogancí se ke mě zaměstnanci na přepážce chovali. Nějaký pán se mě posměšně vyptával, co mě přesvědčilo, že jsem si to rozmyslela a kartu si šla znova zakoupit. Stále se dožadovat s rukama v bok, jaké že je moje ctěné jméno (i když to měl v kartě před sebou) a výsměšně mi sdělil, že pokud chci být občanem Prahy 3, musím pěkně platit. Skutečná paráda!!!!Takže teď mám hrdě nalepenou parkovací kartu, a jsem zase tam, kde jsem byla, v místě bydliště stejně hledám místo, kam bych se vrtla...


Reagovat  Reagovat s citací


Lez v clanku

19.3.2008 10:32 vložil kontrolanemocnych

parkuji v podzemnich garazich na Vinohradech za 2800 mesicne. Udaj 5000 je lzivy, okolni podzemni garaze maji +- stejnou cenu.




Reagovat  Reagovat s citací


Re: Lez v clanku

19.3.2008 11:31 vložil Ondřej Rut

Ano, je pravda, že na mnoha místech se cena za pronájem garáže pohybuje mezi 2500 a 3000 za měsíc. Ve výběrových řízeních na volná garážová stání MČ Praha 3 však již nyní s nabídkovou cenou nižší než 3000 většinou neuspějete. Parkovací místo v garážích pod Televizní věži stojí již nyní 4500 a místo v nově vybudovaných garážích na Praze 6 ve Wuchterlově ulici se pronajímá za 4000 měsíčně. Dá se také očekávat, že zavedení zón placeného stání potlačí cenu za pronájem nahoru. Máte tedy, vážený(á)kontrolonemocnych, pravdu, že cena 5000 je nadsazená. Uvedl jsem ji do článku s perspektivou do budoucna. Hodně mi totiž leží na srdci to, že MČ Praha 3 se podle schváleného plánu investičních akcí na dalších 10 let chystá do podzemích garáží investovat 230 milionů korun z penez nás všech. Na jiné potřebnější služby přitom peníze chybějí. Omluvte tedy prosím tento v současnosti trochu nadsazený údaj. Zdraví, Ondřej Rut


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Lez v clanku

19.3.2008 17:17 vložil chk

"...dá se také očekávat, že zavedení zón placeného stání potlačí cenu za pronájem nahoru..."
Á.... už chápu, kdo vás platí. Protože při Vaší "deregulaci cen parkování" by se ceny vyšplhaly na úroveň pětipokojového bytu na volném trhu :-)


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Lez v clanku

20.5.2008 03:19 vložil Josef (46)

Pane Rute,

za prvé radnice neumí stavět za málo peněz. Potřebuje co nejdražší zakázky. To je dnes veřejné tajemství. Proč tomu tak je? Chlapci z ODS vás teď nepotřebují, třebas příště po dalších volbách a pak to v koalici s nimi pochopíte. Asi jste ještě moc mladý a naivní, česky se tomu říká hloupý.

Pro Vaši představu stejně velká zakázka na družstevním domě je 3x až 4x levnější než jak ji provádí radnice. Rád Vám to doložím a můžete se zeptat v Zastupitelstvu proč tomu tak je. Předseda ODS P3 Pavel Hurda Vám jistě rád odpoví. Nakonec jako ředitel obecní správcovské firmy obecníhom majetku sám sobě prodával služby (fa. Bieber & Kubeš). Nakonec si našetřil na obecní palác Akropolis. Víte za kolik ho koupil? Někilanásobně levněji, než nyní občané P3 platí za privatizaci obecních bytů. Vy o tom nic nevíte?

A za druhé:
Víte kolik zaplatíte např. ve Vídni za 24 hodin parkování v patrových garážích. Méně než za 3 hodiny v Praze. Víte na kolik Vás přijde parkovné na 1 měsíc? Na necelých 1.200 Kč. Víte kolik je průměrný plat Rakušana? Něco se Vám na tom nezdá? Ano, v Čechách je vše jinak. A Vy tomu svými zelenými bláboly pěkně pomáháte. Myslím, že děláte hochů z ODS radost. Ti radši sem na web nic nenapíší. Vedí proč. Nepotřebují vést polemiku s občany. Stačí jim Radniční noviny a tam se pěkně vychválí.

Co říkáte na šachistu Hurdu. Myslel jsem, že toho Kasparova na Hluboký roznese na kopytech, ale pak mu to nechal. Byl to přece host až z Moskvy. A pak musel ještě ten den odevzdat článek o sobě do Radničních novin a Kozumplíková potřebovala helfnout s článkem o nebezpečí Února 1948 a ještě šli spolu žehlit Tibetskou vlajku. Jsou to přeci jen kabrňáci demokratičtí. A kdo říká, že Kozumplice byla vdaná za aparátčika z KSČ, ten pěkně kecá. Nebo je to ten samej chlápek, co dělal ODS volební kampaň? Ale ne, to byl přece pravičák jak Brno, normální správnej podnikatel.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Lez v clanku

20.5.2008 16:31 vložil Martan

Souhlasim


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Lez v clanku

6.4.2008 21:15 vložil L.Havlíčková

Dobrý den,

a Vy se domníváte, že 2800,-Kč měsíčně je za parkovací místo málo? Vždyť i to je hodně a málokdo si to může vůbec dovolit. Ceny jsou opravdu různé, jak říká pan Rut, záleží na lokaci.

LH


Reagovat  Reagovat s citací


2x...

17.3.2008 23:39 vložil chk

2x jsem to neposílal, chybka serveru při zmáčknutí F5 :-)


Reagovat  Reagovat s citací


Re: 2x...

18.3.2008 00:48 vložil Jirka

Umazano.


Reagovat  Reagovat s citací


kočárky atd....

17.3.2008 23:37 vložil chk

"...nezávidím maminkám a tatínkům s kočárkem, kteří se musí proplétat třeba Bořivojovou ulicí..."
Jo, mladý pane, až si ten kočárek (s dítětem) třeba někdy pořídíte, určitě změníte názor. Zkuste někdy s děckem vyrazit ve dvě v noci do Vinohradské nemocnice na pohotovost na píchání ucha, nebo zkuste s kočárkem cestovat s Českými drahami (a to ještě musíte dojet na nádraží pražskou MHD). Také jsem to kdysi zkoušel, ale po prvních pokusech mě to velmi rychle přešlo. Pokud auta někde překážejí, dá se to řešit jinak, ale nikdy se mi nestalo, že bych s kočárkem někde na Žižkově nebo Vinohradech neprojel. Vaše strana vůbec bude mít asi dost popletené názory, když v době, kdy je potřeba snižovat emise CO2, blokuje výstavbu jaderných elektráren jako jediné skutečné alternativy výroby elektrické energie, bez které se bohužel neobejdeme. Zároveň tím nepřímo podporuje další těžbu uhlí v SZ části Čech, protože až bude energie skutečně potřeba, bude na výstavbu dalších jaderných bloků málo času a těžba uhlí bude nejrychlejší možnost. Starejte se laskavě o skutečné problémy a nevytvářejte svým neuváženým jednáním jiné. Vaši stranu určitě volit nebudu, ačkoliv patřím k lidem, kterým na ochraně přírody záleží.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: kočárky atd....

22.3.2008 21:26 vložil mirek

Vývoz elektřiny ČEZ za celý rok byl také rekordní a dosáhl 5 674 GWh, což představuje průměrný hodinový výkon 648 MW. ČEZ vývozem elektřiny nahrazoval pokračující propad poptávky po elektřině na domácím trhu, kde podle posledních odhadů činí tento pokles více jak 2,7 procenta. Hlavními zahraničními odběrateli jsou sousední státy - Německo a Rakousko, dále pak Švýcarsko a Itálie.


Reagovat  Reagovat s citací


lži o elektřině

22.3.2008 21:44 vložil mirek

Milý CHK
přikládám výňatek z výroční zprávy ČEZu. Možná byste se neměl nechat ohlupovat mediální kampaní ČEZu a občas si ověřovat i fakta. Žádné jaderné elektrárny nepotřebujeme. Potřebuje je ČEZ pro zvýšení zisku z vývozu.
Dále pokud vím zavedla parkovací zóny radnice monopolně vedená ODS. Měl byste se tedy vybíjet na ODS a ne na SZ.
K podstatě článku pana Ruta chci poznamenat, že nárok na místo na ulici nemáme. V Praze je zaregistrováno 843 687 aut. Osobních je 700 000. Každé zabere zhruba 10 m2. To je 7 000 000 m2 na parkovištích a komunikacích. Tyto komunikace musí někdo vybudovat, udržovat atd. Mají tyto náklady hradit i lidé bez auta, nebo ti, kteří mají svoji garáž? Pan Rut nicméně chtěl hlavně říci, ža stavět za peníze nás všech drahé podzemní garáže pro majetnou elitu je nesprávné pojetí správy veřejných financí. Takže prosím diskutujme k tématu článku. děkuji.



Reagovat  Reagovat s citací


Re: lži o elektřině

27.3.2008 08:54 vložil JMar

Nesouhlasím. V praze 3 měla být zóna zavedena už v roce 2004! Kdopak to tehdy vládl? Jen dík protestům obyvatel byl termín odložen. Ježe lidi mají krátkou paměť! Parkování v pdzemních garážích nebude rozhodně zadarmo, takže se jejich výstavba zaplatí. A nedostatek parkovacích míst v Praze se rozhodně nevyřeší vyháněním aut z jedné čtvrti do druhé.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: lži o elektřině

27.3.2008 23:35 vložil chk

No to je od Vás pěkné, Mirku, že jste se zastal mladého "nadějného" politika.
Ano, ČEZ masívně vyváží elektřinu, což mi dost vadí, protože každá kWh je kus vyrubané hlíny v Podkrušnohoří. Jenže ve vládě je spolu s ODS i Strana zelených a nezaznamenal jsem od nich jedinou námitku. Také neprotestují proti připravované privatizaci ČEZu, která situaci samozřejmě ještě zhorší. A elektřinu vyvážíme hlavno do Německa a Rakouska, kde místní zelení destabilizovali elektrizační soustavu a tak můžou být v těchto zemích rádi, že ve špičkách mohou dovážet od nás. No, a protože špičky se kryjí převážně z uhelných elektráren, nikoli z Temelína, logicky vyvážíme energii vyrobenou z uhlí.
A teď k tématu článku: Píšete, cituji: "...dále pokud vím zavedla parkovací zóny radnice monopolně vedená ODS. Měl byste se tedy vybíjet na ODS a ne na SZ..." Jistě, takže "zlá" ODS nám zavedla ještě relativně snesitelné parkovací zóny (které jsou samozřejmě k ničemu, ale to s tématem nesouvisí, mmchdm. navrhovala je spolu s ČSSD), zatímco "hodná" SZ nám je jenom citelně zpoplatní. Asi byste měl, Mirku, lépe vážit, než napíšete podobný nesmysl :-)))


Reagovat  Reagovat s citací


Re: lži o elektřině

30.8.2016 01:16 vložil Svab

Mají tyto náklady hradit i lidé bez auta, nebo ti, kteří mají svoji garáž? Auto nemívá člověk proto, aby mu stálo ve vlastní garáži, nýbrž proto, aby se s ním dostal z bodu A do bodu B, případně jinam a také zpět. A kolik zaplatí moji příbuzní z Ostravy za týdenní návštěvu u mě na Praze 3? Já jsem za parkování při týdenním pobytu u nich v centru Ostravy nemusel platit nic.


Reagovat  Reagovat s citací


Konečně...

17.3.2008 13:48 vložil Milda

Konečně normální názor. Konečně někdo vidí problematiku rezidentního stání v širším pohledu než ostatní zabedněnci, kteří jen řvou a řvou...


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Konečně...

17.3.2008 14:18 vložil Jirka

Ono by bylo mene revu, kdyby pravidla byla rozumneji nastavena. Jedna vec je nezbytna regulace, ktera zde ani tak zpochybnovana neni, ale druha vec jsou vytvorene podminky. Vysledek ZPS je takovy, ze ulice behem dne zeji prazdnotou a pozdeji vecer jsou zaplnenene skoro jako drive. Stacilo by udelat par zmen a negativni dopady na podnikatele, navstevniky... by byly daleko mensi.
Napr... proc neni mozne, aby modra zona byla treba do 17:00 a behem vikendu smisena? Tedy bylo by mozne, aby zde krome rezidentu parkovali i navstevnici platici v parkovacich automatech? Proc neni mozne, aby podnikatele, kteri zde maji sidlo, meli alespon jednu kartu za stejnou cenu jako rezidenti? Proc nestaci pro ziskani parkovaci karty najemni smlouva?
Myslim, ze vetsina zde nezpochybnuje nutnost regulovat, ale podminky treba kolem Ohrady jsou proste jine nez na Vaclavskem namesti. Provoz zde ma uplne jiny charakter, ale presto je zde aplikovan uplne stejny lek. A to je ta chyba.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Konečně...

11.4.2008 08:49 vložil ...

Ano!!!
Mluvíte mi z duse, zony jsou proste spatne vymyslene.
Radnice mela vsude nakreslit ty cary a vsude dat automaty, s tim, ze rezidenti by meli parkovani zdarma (ale i ten rocni poplatek se da zaplatit) a navstevnici by si normalne zaplatili u automatu.



Reagovat  Reagovat s citací


Zbláznil jste se ?

17.3.2008 09:51 vložil Dr. Fe1

A kdy přijde "deregulace chodníkovného" ? ! Chodníky zatím lidé užívají zcela zdarma a jejich údržba je přitom hrazena z obecního rozpočtu ! ! ! Požadavek na zpoplatnění chodníků je přitom stejně "logický" jako zpoplatnění parkování v rezidentní čtvrti mimo historické centrum. Pane, proberte se ! ! ! Pokud jsou ve vedení radnice lidé s takto zvráceným uvažováním tak se obávám čeho všecho se ještě dočkáme ......


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Zbláznil jste se ?

17.3.2008 10:42 vložil Ondřej Rut

Vážený pane, domnívám se, že zpoplatnění parkování je odůvodněné ve chvíli, kdy dochází ke kritické konkurenci o parkovací místa a k přílišnému záboru veřejného prostoru. Nezávidím maminkám a tatínkům s kočárkem, kteří se musí proplétat třeba Bořivojovou ulicí. V případě chodců ke konkurenci o veřejný prostor nedochází a proto by bylo nesmyslné ji zpoplatňovat. Chodci jsme navíc všichni, kdežto automobilisté jen někteří z nás. Dlužno také dodat, že ve vedení radnice nejsem, Strana zelených je v opozici. Ondřej Rut


Reagovat  Reagovat s citací


ještě jednou

15.3.2008 08:32 vložil Jiří

Srovnávat bydlení a parkování je dost scestné. Když platím nájem, mám jistotu, že budu bydlet. I když platím parkovné, NEMÁM jistotu, že zaparkuju. Právě proto, že veřejné prostranství je veřejné, je určeno pro veřejnost (tedy pro všechny). To se o bytě dá jen těžko říct. Koneckonců při chůzi po chodníku taky zabírám místo. Proč tedy nezavést platbu za chůzi po veřejném prostranství?


Reagovat  Reagovat s citací


demagogie

15.3.2008 08:20 vložil Jiří

Jenže hlavní problém není v placení parkovného. V Praze 3 byla zóna zavedena cca před měsícem. Teoreticky bych neměl mít se zaparkováním problém. Jenže od té doby se prakticky nic nezměnilo. Přijedu-li po 18. hodině, stejně hledám místo jen obtížně. Těch pár uvolněných míst, které zabírali "přespolní" to nevytrhne. A objevily se jiné problémy: Potřebuji řemeslníky na vyčištění kanalizace. Odmítají přijet, protože by těžké mechanismy museli přivést tramvají, nebo složitě vyjednávat dočasné místo pro zaparkování.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: demagogie

15.3.2008 16:57 vložil Tinka

Ty řemeslníky opravdu nechápu. Obzvlášť pro běžné hodinové činnosti. Dvouhodinových parkovacích karet, které jsou použitelené pro všechny zóny, si mohou zakoupit do rezervy kolik libo. Jediná nepříjemnost pro ně je, když pracují déle, po dvou hodinách aktivovat další kartu. Ale co znám řemeslníky, stejně velmi často courají, tak by jim to tak moc vadit nemělo. Kdo to ale vše nakonec zaplatí, jak kartu/y, tak courání, je občan, pro kterého dělají.


Reagovat  Reagovat s citací


Jsem rád že vím....

13.3.2008 13:47 vložil chk

...co nás v brzké době čeká :-/

Osobně se však domnívám, že daleko větší problém než parkování aut na ulicích je jejich pohyb po území města. A jsem šokován, že právě politikovi za stranu zelených podobná jednoduchá trojčelnka nedochází!


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Jsem rád že vím....

25.8.2010 22:27 vložil František Dobrota

Se zájmem jsem si přečetl zde uvedené reakce. Bydlím na Praze 7, ale problémy mám stejné. Nejen že jsem nyní sociálně vyloučený, protože moji známí a příbuzní už nejezdí na návštěvy, neboť se dvěma nebo třemi dětmi cestovat v MHD z okraje Prahy je skutečně problém. Systém zón je nesmyslný. O víkendu, kdy jsou poloprázdné by návštěvník jistě rezidentům nepřekážel. Na P-7 je možné v zelené placené zóně stát jen 6 hodin, ale platnost zóny je 10 hodin. Co udělám, když si půjčím vozidlo, abych mohl zítra nebo pozítří odjet z místa mého bydliště? Musím sednout ráno do auta a jet s ním v koloně Prahou do zaměstnání, kde mohu zaparkovat. Zbytečné emise, zbytečné blokování průjezdnosti městem a zbytečně vynaložené peníze na benzín. Standardně totiž jezdím do práce na kole. To by se možná SZ mohlo líbit. Ale vaše chování mě nutí sednout do auta, protože si nemohu přes den předražené stání ani zaplatit, i kdybych chtěl. Pokud radnice chtěli uvolnit parkovací místa, udělali to špatně, pokud chtěli jen získat peníze, tak všem rovným dílem. Ať si kartu může koupit každý, bez rozdílu vlastnictví vozidla. Abych mohl řídit, nemusím být vlastník. Mně stačí ŘP. -JK-


Reagovat  Reagovat s citací


Vložit nový příspěvek

reklama