Diskuse

Místo nádraží obchody i hotel: komplex v Praze-Žižkově má stát sedm miliard

Vložit nový příspěvek

Nevhodné místo

10.12.2013 21:55 vložil petjan & co

Z mého pohledu je toto naprosto nevhodné místo pro zástavbu takového rozsahu a utopie investora. Chtěl bych vidět výsledky modelů dopravní obslužnosti na ulici Jana Želivského po realizaci tohoto projektu a při případné "rekonstrukci" propustnosti ulice. Už v současnosti ta ulice je podle mého názoru na hranici svých možností - projet autem v rychlém sledu sérii křižovatek Ohrada - křížení J. Želivského/Jeseniova - křížení J. Želivského/Olšanská - křížení J. Želivského/Vinohradská je fakt často tragédie. Nepřejet chodce/školáky v "živě" obydlené části ulice často zázrak. Stoupnout si ráno slušně v devítce (hlavní "přibližovadlo" pro studenty z Jarova a žáky Žižkova směřující do škol u Olšanského náměstí), která kmitá, co to jde, jakbysmet... Pokud nebude metro, chudáci lidi z horního Žižkova:-( "Nedobydlených" developerských projektů v okolí typu Central Park, Jeseniova, alfarezidence Na Vackově je už tak dost. O množství volných komerčních prostor (opět namátkou Central Park, Jeseniova) nemluvě.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Nevhodné místo

1.1.2014 17:17 vložil Žižkovák

Naprosto souhlásím, stačí nám nákupní centrum Flora. Zacpaná Jíčínská ulice skorem až na Ošlanské náměstí. Po svedení dopravy do jednoho jízdního pruhu je zkáza dokončena, lepší chodit pěšky z Olšanské na Floru než jezdit autobusem. Navíc k tomu bezohlední řidiči, kteří stojí na žlutém značení na vozovce, zablokují komplet dopravu. Nechal bych zrušit odbočování vlevo na křižovatce Flora!!!


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Nevhodné místo

1.9.2014 13:55 vložil jaja

to jak opravdu vtipne jak jedinym pohledem ignoranta vsecno nove spatne, a jedinym duvodem spatosti je to ze na tom nekdo vydela.
Staci se podivat na platni Uzemni plan, ktery ma platnost zakona a jeho neznalost vas neomlouva, za napric uzemim nakladoveho nadrazi vede 4 prouda ulice, vc. nove tramvajove trati. Tato ulice je v krizovatce za Jarovem napojena primo na mestsky okruh, a nejen ze odvadi vetsinu dopravy vlastni, ale odlehcuje i ulici zelivskeho konevova, malesicka, at atd..
ekologie mesta je v jeho koncentraci, kdyz bydli 2tisice lidi v jedinem 30podlaznim dome a v sousednim 30podlaznim jich vetsina pracuje, dopravni a stavebni zatez zivotniho prostredi vcetne ztrat z dalkovych vedeni je mnohem mensi nez kdyz techto 2 tisice lidi bydli v 700 rodinnch domcich s 1000m2 pozemkem a to jeste kus za mestem a denne vsichni dojizdi do velikosti techto 700 pozemku vzdalenych skol, kancelari, obchodu


Reagovat  Reagovat s citací


Vložit nový příspěvek

reklama