Diskuse

Druhé kolo jednání o tramvajích na Jarov

Vložit nový příspěvek

Nebylo by levnější...

18.4.2013 17:28 vložil Jana

...zavést na sporném území dřívější koňku? Pokud je mi známo (a že bydlím v této oblasti více jak 45 let), tak konečná tram je Spojovací-což je de facto území Prahy 9! Z této Prahy (ale i z busů od Kutné Hory...)cestuje též spousta občanů-nejenom za obchodem, ale i za prací a přestup z autobusů je právě stanice Spojovací! Odkloněná linka tramvaje č. 16 až po Palmovku kopíruje de facto linku č. 10 a tato trasa je ještě jištěna Metrem-to je dle Dopravního podniku a Ropidu v pořádku? Pro mne je to debilita a neschopnost v článku citovaných pracovníků!!!
Návrh na prodloužení trasy linky 11- s tím že každá druhá pojede na Jarov je svým způsobem nesmysl, zkušenosti máme již s busem 124-také zajíždí každý druhý!
p.Hurda-je nějaká firma-kde nefiguruje tento pán, který umí pouze brát-ale nic zařídit?
Kdosi se zmiňuje, že před 26 lety.... ještě před více jak 36 lety zde bylo méně obyvatel a přesto na Jarov jezdila 7, 9 a 21! Jak jen to ti komunisté dělali-že peníze na to byli? Asi se nekradlo tolik-co nyní! S pozdravem J.P:


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Nebylo by levnější...

19.4.2013 11:07 vložil Jirka Š.

Když vidím po ránu ty nekonečné kolony aut směrem od Běchovic, Úval atd., tak bych se snažil alespoň ve špičkách z té Spojovací mít těch linek tramvají co nejvíc. Protože představa, že tihle lidé budou jezdit autobusem na Palmovku nebo Černý most a odtamtud pak dál do města je poměrně lichá.
Problém je v tom, že nejenom poptávka vyvolává nabídku, ale může to být i opačně. Protože existuje alternativa v podobě osobních automobilů a ta není zrovna pro Žižkov příznivá.


Reagovat  Reagovat s citací


Vložit nový příspěvek

reklama