Diskuse

Položí pražskou koalici žižkovský developer?

Vložit nový příspěvek

stavebník Hurda

6.6.2012 15:40 vložil Jirka

Jádrem nedorozumění mezi TOP 09 a ODS je prostý fakt, že Hurda není v politice pro funkce. On má zcela konkrétní zájmy - potřeby ve stavebnictví a grantové politice. Pokud tyto potřeby nebudou naplněny v koalici s TOPkou, tak pro něj jakákoliv funkce nebude zajímavá a koalice založená na jeho partě nebude možná. Dělat čistou politiku a současně spolupracovat s Hurdou prostě nejde. Tohle platí jak pro magistrát, tak pro Prahu 3.


Reagovat  Reagovat s citací


Zajímavé...

6.6.2012 10:01 vložil Ládík

Pravda je, že Hurda dosud neodstoupil z Pražské plynárenské (PPAS) navzdory svatosvatému slibu samotného velkého primátora Svobody.

Kdo zná trochu dění na Praze 3, musí za tímto čmuchat nějakou zradu. Je to nějaký handl mezi Svobodou a Hurdou? Nebo tam jde prostě o koryta? Nebo že by PPAS skrytě sponzorovala ODS?

Těžko říct. Prostor pro tyhle spekulace bude do té doby, než Hurda odstoupí z PPAS.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Zajímavé...

6.6.2012 10:17 vložil Kardinál Fabio Pigliapoco

Jedno je však evidentní - že Plynárenská je dobrým inzerentem (sponzorem) Žižkovských listů, které se čím dál více a čím dál drsněji obouvají do starostky. Vydavatel Žižkovských listů Jeroným Janíček na pěkné fotce s Hurdou: http://img19.imageshack.us/img19/7586/krest6.jpg

Jsou to dobří a staří kámoši.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Zajímavé...

6.6.2012 16:59 vložil XOOR

Posledni vydani ZL prinasi skrz naskrz vylhane vysvetleni Kalouskovych extempore. Prakticky slovo od slova stejny text, ktery prednasel na svoji obhajobu v ramci TOPky.
Na Zizkove ho tise vyslechli, jelikoz na to ma pravo.
Na Praze ho take tise vyslechli, jelikoz na to ma pravo.
A pak letel.
A jak si vsichni konecne po mesicich patove situace vydechli...


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Zajímavé...

6.6.2012 17:29 vložil Ládík

Žižkovské listy? Je neuvěřitelné, co tamní redaktoři dokážou napsat a ani trochu se nestydět. ŽL by se spíše měly jmenovat Spindoctors revue, to je více odpovídající...



Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

6.6.2012 18:59 vložil Kardinál

Tak si to shrňme. ODS tu prostřednictvím ŽL plive špínu na svého koaličního partnera. TOPka se tu celkem snaží, ale opět je to její koaliční partner jež s nimi vytírá řiť. A v neposlední řadě se ODS snaží odvolat jejich starostku.
Ale TOP 09 se stále tváří, že ODS je jediný dobrý koaliční partner a že se vlastně nic neděje. To chce opravdu holubičí povahu.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

6.6.2012 19:54 vložil Jirka

Tohle si nemyslím, to je stejná úvaha, jako kdyby někdo tvrdil, že část TOP 09 a SZ prostřednictvím Kauzy 3 plive dlouhodobě špínu na ODS. Kalousek je z TOP 09 pryč a to je nejdůležitější.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

6.6.2012 20:46 vložil Jirka Ptáček

Hle! Další Jirka :-)

Já jen podotknu, že po přečtení posledního čísla ŽL, pohádky o zlé paní starostce, která křičí na své poddané a hodném Kalouskovi... komiks s Jů a Hele... myslím, že Kauza3, se vším co zde padlo, byla jen slabým odvarem. Články byly buď podložené odkazy na konkrétní dokumenty, nebo byly jasně označené jako názory zastupitelů. Navíc Kauza3 nikdy nebránila kterémukoliv ze zastupitelů (bez ohledu na stranickou příslušnost), aby zde publikoval svůj text v plném znění.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

6.6.2012 21:09 vložil Jirka

Zdravím vás Jirko, nelze než s vámi souhlasit. Konečně stranickou kolegyni je nutný bránit, že jo...:-)


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

6.6.2012 21:21 vložil Jirka Ptáček

Mám návrh, pišme buď celá jména, nebo nějaké přezdívky :-)

Skutečně si myslím, že paní starostka patří k té lepší části žižkovské politiky. Avšak, že bych někoho hájil jen kvůli dresu, to ode mě snad nečekáte, ne?


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

6.6.2012 21:30 vložil Jirka

Tak dobře, zkusím si nějakou přezdívku vymyslet :)
Ale vážně, jste v TOP 09 v Praze 3, pokud vím. Hájení někoho pro dres nejen u vás nepředpokládám. Ale uznáte, že kdyby se něco takového v ŽL objevilo o Hurdovi, Pechovi nebo Zemanovi, asi byste neprotestoval, že jo...Víte co mě opravdu štve? Že se jako média mimo radnici nespojíte, že to nezkusíte, bez ohledu na to, co se povídá, komu jaký médium patří, kdo za koho kope atd. atd. Jestli jste to už zkoušel, pak se vám předem omlouvám. Pro ostatní by to byl přínos.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

6.6.2012 21:41 vložil Jirka Ptáček

Nezkoušel. Možná jsem přehnaný skeptik, ale podle toho co vím, je tato myšlenka ve spojitosti s ŽL zcela absurdní. Případně se rád nechám vyvést z omylu.

V minulosti jsme však s různými vydavateli spolupracovali. Vydávat nezávislé žižkovské noviny financované z inzerce zde byla několikrát. Všichni vydavatelé to však po nějakém čase vzali a zhodnotili jako finančně nereálné.

Osobně bych považoval za ideální, kdyby oficiální web Prahy 3 a oficiální Radniční noviny poskytovaly takový servis, aby se Kauza3 mohla zcela zrušit.

Co se týče TOP 09 - ano, jsem členem.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

6.6.2012 21:51 vložil Jirka

Konečně někdo rozumnej a nezaujatej! Nechci a ani nemůžu vám psát, co by bylo dobrý, abyste udělal, ale za pokus by oficiální kontaktování ŽL s nabídkou spolupráce stálo. Pokud bude reakce z jejich strany negativní (!), nebylo by o čem... Jinak souhlasím s tím, že by nejlepší variantou bylo, kdyby se radniční noviny otevřely lidem...je to plátek k nečtení! Ať se vám daří a jsem zvědavej, jak se ŽL zachovají směrem k vám, pokud do toho půjdete!


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

6.6.2012 21:53 vložil Jirka Ptáček

:-)

Přeji pěkný večer.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

6.6.2012 21:56 vložil Jirka

I vám! A ať se daří!


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

6.6.2012 22:17 vložil Jirka Ptáček

Naši diskusi si zde na webu četl jeden z redakčních kolegů a poslal mi připomínku, že k oslovení ŽL ve skutečnosti již došlo. Je to už pár let (únor 2010) a tehdy ještě nebylo zcela zřejmé, odkud vítr fouká :-)

Dokonce jsem ten mail psal já. Odpověď byla velmi zdvořilá, ale ve smyslu, že pro ŽL je stěžejní především kultura. Žádná spolupráce pak již neproběhla a proto jsem to pustil z hlavy.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

6.6.2012 23:15 vložil Jirka

Tak mail by stál za zveřejnění! Ale stejně bych zkusil je kontaktovat, budou argumenotvat, že to je dva roky starý. Jestli vítr fouká opravdu z hurdovo mafie, tak vám logicky žádnej prostor nedaj. Jedině tak v jejich komiksu :)


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 07:06 vložil Simeon Popov

Dobrý den pane Jirko,
pokud máte jakékoli připomínky, náměty, podněty k Radničním novinám, požádal bych Vás o ně. Pokud budu moci a bude to v souladu se Statutem Radničních novin, pak se změny obsahu a vizualizace můžu pokusit prosadit ..., tj. dokud jsem v Redakční radě. Děkuji !


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 08:05 vložil Michal

pane Popove, přestaňte si prosím z nás dělat legraci...


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 08:38 vložil XOOR

Nemyslim si, ze by si delal kolega Popov z kohokoliv legraci. Druha vec je ovsem, jak sam pise, jake bude mit moznosti. Koneckoncu neni sam, kdo ma sice formalne veskere moznosti, ale fakticky svazane ruce. Skoda, ze nemate moznost nahlednout primo do fungovani redakce.
Kdyby to zalezelo ciste na nem, asi byste se nestacil divit.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 10:10 vložil Kardinál

Na druhou stranu si svého koaličního partnera vybíráte sami. To, že jste si s odvoláním na "pravicovost" zvolili nejméně kompatibilní subjekt z celého zastupitelstva je vaše věc. Výsledkem bylo, že jste sice získali formální funkce, ale ODS vás stírá kde může.
Praze 3 by nejvíce prospělo, kdybyste alespoň na dva roky poslali ODS do opozice. A myslím, že by to prospělo i samotné ODS. Snad by konečně pochopili, že s Hurdou a jeho kšefty nebudou mít perspektivu.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

8.6.2012 08:37 vložil XOOR

Ano, musim priznat, ze mate prakticky ve vsem pravdu. Vzpomente si na tato sva slova za nejaky cas.
Mnoho lidi to vidi naprosto stejne. Tolik tedy teorie, praxe je jako obvykle ponekud slozitejsi. Ale na nejakem vylepseni soucasnych vztahu se pracuje a urcite to dame s ODS do poradku v nejakem historicky kratkem horizontu...
Vzhledem k udalostem bude treba aktualizovat koalicni smlouvu, ktera je jmenovita, a to skyta prostor pro nejruznejsi modifikace.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

8.6.2012 09:38 vložil Kardinál

V tomto shodu nenajdeme. Nepodceňujte lidi mimo politiku a nedělejte z nich rovnou naivní snílky. Fakt je, že Hurda si tu dokázal udržet vliv defacto od revoluce. Za tu dobu jsme se dvakrát dostali do situace, kdy je možné zcela přetrhat jeho chapadla. Tu první šanci promarnil jakýsi MUDr. Procházka, který ze dne na den změnil své stanovisko a podpořil v hlasování Hurdovu koalici. To je však asi 8 let za námi. A teď znova.

Tu druhou šanci má v rukou TOP 09. Problém je, že vy neustále počítáte hlasy radních, zastupitelů... starostky... a neřešíte co konkrétního chcete na radnici změnit. Dva roky jste zatím promrhali. Oba asi víme, jaká svinstva se skrývají v obecních akciovkách, proč se má měnit územní plán a proč je taková snaha utápět stovky miliónů v rekonstrukcích obecních domů. A čeho jste děláním "diplomatické politiky" dosáhli?

Pořád se tu řeší kdo s kým získá větší vliv a víc křesel v radě, ale neřeší se, k čemu se ten vliv využije. Kdybyste měli koule a šlo vám o věc, tak se vykašlete na tyhle čachry a budete komunikovat hlavně svůj cíl.

Podle mě ve všech stranách se najdou slušní lidé, kteří by chtěli změnit Prahu 3, ale ubíjí je Vaše taktizování... které nás vede jedině do sraček. To je zkušenost za posledních 22 let.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

8.6.2012 10:39 vložil XOOR

Nepodcenuji. Naopak, vim velmi dobre, ze lide mimo politiku maji leckdy az prekvapive presny vhled do situace. Obzvlast pokud jsou na miste, odkud je dobre videt ;)
Ale zase na druhou stranu nepodcenujte ani vy lidi v politice :)
Ano, je to slozite a leckdy ne prilis srozumitelne napohled. Ja vas znechuceny pohled na vec naprosto chapu, protoze ho znam.
To pocitani je nutnost - k cemu vam bude mensina, ktera neprosadi ale lautr nic? Ostatne az do teto doby to bylo o to slozitejsi, ze existovala mala, ale vyznamna skupina, ktera byla naprosto mimo (nasi) kontrolu. Ted je vyrazne mensi. Jak a proc k tomu doslo vime, ale proste takove byly podminky pri vzniku strany a v zasade az donedavna nebylo zadne skutecne efektivni reseni v dohledu. A cele to dlouhe placani se na miste bylo priserne frustrujici, to mi verte.
Nicmene pod tim jsou veci, ktere mozna nejsou uplne evidentni.
Zmena uzemniho planu ohledne Parukarky je u ledu. Megainvestice do panelaku je u ledu. Obe dve zminovane zalezitosti maji prioritu.
Tohle cele je na dlouhe povidani - muj email je v hlavicce, pokud budete chtit diskutovat sireji.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

8.6.2012 11:46 vložil Ládík

Zdravím, moc hezká diskuse. Zaznělo tam, že ODS má mít ještě šanci. Myslím, že už měla šancí až dost a jediné, co z toho vylezlo, je totální Armagedon.

Současně je to fakt blbá situace pro TOP:
- předčasné volby nelze udělat, protože třeba TOP by nikdo nevolil..., takže ta se bude držet za každou cenu. Nikdo by ale nevolil ani ODS apod.
- zároveň mají ale strany problém s počty - zase to bude o jednom přeběhlíkovi odněkud. a protože je každý úplatný a protože jde o hodně velké peníze (1,3 mld. Kč roční rozpočet), bude to zase cesta do pekel.
- hrozí tu stará známá formálně neformální koalice ODS+CSSD+KSCM (to by bylo opravdu luxusní, návrat do 15. století)

A co třeba TOP+ZnS+CSSD???


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

8.6.2012 12:18 vložil XOOR

Libi se mi vase vecnost. Jdete primo na dren.
Nicmene - ac jsem jen radovy clen a jako takovy si v zasade muzu na verejnem foru placat prakticky cokoliv - necekate doufam, ze vam tohle vsechno odkyvnu? ;)
Kazdopadne fakta jsou takova - stavajici koalicni smlouva stale plati. Je treba ji modifikovat (je na jmena, a Kalousek a Srb jsou mimo hru). To probehne velmi brzy. TOP09 svoje zavazky bude dodrzovat, dokud to bude unosne, jakymkoliv zpusobem.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

8.6.2012 14:52 vložil Kardinál

Zkusím Vám odpovědět na tu otázku "K cemu vam bude mensina, ktera neprosadi ale lautr nic?"

V koalici, kde je vaším partnerem defacto protivník s nekompatibilním programem, musíte fungovat silou a je to skutečně o matematice.

V koalici, kde si jako koaličního partnera vyberete programově blízké subjekty, koalici tedy nepostavíte na matematice, ale na programu, můžete prosadit překvapivě mnoho.

Tedy - chcete zprůhlednit obecní A.S.? Chcete zastavit nesmyslné investice do obecního majetku před privatizací v řádek několika set mld. Kč? Chcete transparentní radnici? Chcete prosazovat rozumný územní plán, který je dělaný pro lidi a ne pro developery?

A teď z jiného soudku... myslíte, že jste schopni se na těchto konkrétních tématech shodnout s ŽnS? KDU-ČSL? ČSSD? ODS?

Když půjdete do jakékoliv koalice se stávající ODS, budete v těhlech věcech tlačit přesně proti sobě a budete pořád počítat. Hurdova parta právě na těhlech věcech vydělává a nenechá si přeci vypustit rybník.

Nehodlám tu glorifikovat zelenou a oranžovou partu, ale oni na tomhle prostě nejsou finančně zainteresovaní a s nimi byste i v menším počtu prosadili více věcí.

Tedy kdybyste do jednání s případnými koaličními partnery nešli s kalkulačkou, nepřetlačovali se o počty radních a místo toho tam šli s jasnými programovými body, dokázali byste více.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

8.6.2012 16:01 vložil XOOR

Ano.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 09:05 vložil Simeon Popov

Dobrý den pane Michale,
nevím co Vás přimělo k názoru, že si dělám z Vás nebo z kohokoli zde legraci. Pokud si myslíte, že některé věci, vztahy nebo pracovní situace jsou jednoduché, pak ne vždy je tomu doopravdy tak. Důkazem mého tvrzení jsou události z posledních dní nebo týdnů. I já mám určitou odpovědnost a snažím se ji dostát. Pokud nemáte ve mně důvěru, že svoji práci dělám dobře, pak se můžu snažit Vás o opaku přesvědčit. Snad na to budu mít čas ...


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 08:33 vložil Ládík

Re spolupráce Kauzy se ŽL: pane Jirko, to je přeci na první pohled nesmysl. ŽL mají jediný důvod existence a tím je podpora Hurdovy skupiny. Stačí si přečíst pár čísel. Virtuální realita je slabé slovo, je to jen placené PR. Nezávislé noviny by vypadaly zcela jinak.

Re Popov: už mne to skoro nebaví opakovat - pane Popove, když tak pořád vyzýváte k aktivitě, kdy se objeví historicky první článek opozičních zastupitelů v Radničních novinách? Nepřijde Vám, že oni byli také zvoleni a mají na to plné právo? Pokud vím, dodali jich už několik, nevyšel ani jeden. Pokud chcete udělat svůj první dobrý skutek ve prospěch obyvatel Prahy 3, tak si pospěšte, nemáte možná už příliš času.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 09:09 vložil Simeon Popov

Dobrý den pane Ládíku,
tak to mi křivdíte, v Radničních novinách byly zveřejněny články kolegů jak z politické strany ČSSD, tak i ze sdružení Ž(n)S. Požádal bych Vás, abyste si prošel jednotlivá vydání, jsou v elektronické formě zveřejněná na webstránkách MČ Praha 3.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 11:29 vložil Jiri Slansky

Pane Popove, prosim, nevysmivejte se nam tady. Kazdy, kdo jen trochu tusi, jak vedete redakcni radu radnicnich novin dobre vi, ze jste vzdycky sel ODS na ruku. Proc nemohli panove M. Stropnicky a M. Poche publikovat sve clanky? Vase argumenty o mozne pravni postizitelnosti neobstoji, kdyz jde o nazory. V radnicncich novinach zcela chybi detailnejsi zpravodajstvi z jednani zastupitelstva a samozrejme nazory zastupitelu aspon tak, jak je tomu v jinych radnicnich novinach, kde byva cela stranka venovana nazorum reprezentantum vsech politickych stran, ktere jsou zastoupeny v zastupitelstvu. Vite, vy neustale lzete...lzete na radnici, lzete o praci v zastupitelstvu, lzete o pani starostce, lzete vsem a lzete nam vsem tady.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 12:16 vložil Iont

Pane Slánský, nepřeháníte to trochu? Rozhodně nepatřím do fanklubu pana Popova a možná znáte zákulisí lépe...
Nicméně podívejte se na složení redakční rady: Popov, Hurda, Kalousek, Sladkovský, Hronová a Stropnický. Předpokládám, že redakční rada je kolektivní orgán a rozhoduje hlasováním, je pravděpodobné, že Hurda, Kalousek, Sladkovský a Hronová vždy hlasovali shodně a pak je těžké cokoliv prosadit. TOP09 zřejmě podcenila obsazení redakční rady, ale to asi není vina jen pana Popova...
Jinak s Vašimi výhradami k Radničním novinám souhlasím, také bych uvítal více polemiky a méně fotek místostarostů při stavění máje.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 12:27 vložil Jiri Slansky

Nezlobte se, ale neprehanim. Jen vas v uvodu opravim, v puvodni sestave rady radnicnich novin byl jeste Miroslav Poche, ktery ji opustil spolu s Matejem Stropnickym. Pan Popov skutecne lze, slusneji ohyba sve nazory podle toho, ke komu mluvi. Kdyby chtel menit noviny k lepsimu, mohl tak ucinit opakovane v minulosti.K lepsimu znamena otevrit noviny obcanum...clanek o skautech apod. apod. apod.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 14:38 vložil Simeon Popov

Dobrý den pane Slansky,
evidentně víte více než já. Já Vám Vaši pravdu brát nechci a ani nebudu ! Co můžu nebo nemůžu vím asi nejlépe já. Z bezpečné vzdálenosti se snadno kritizuje, ale přijímám i tento Váš názor. Pouze se dovoluji ohradit narčení, že lžu ?! Jsou to silná slova ... pouze slova !


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 14:45 vložil Jiri Slansky

Silna, ale pravdiva slova, pane Popove. Nechcete ctenarum Kauzy 3 osvetlit, jak to bylo s publikovanim clanku o vyzve k rezignaci starostky do aktualnich rn? Jsem hodne zvedav.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 14:05 vložil Jiří Hrubý

pane Popove, vy prosadíte jen to, co Vám Hurda umožní. Tak asi proto Vás Michal žádal, aby jste si z nás neutahoval. Na rozdíl od Vás to Vaše kolegyně Škápová rozpoznala celkem rychle a z redakční rady odstoupila. To jen tak na okraj...


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 14:40 vložil Jiri Slansky

Přesně! A rozpoznal to i Mirek Poche a Matěj Stropnicky, ze je rada naprosto k nicemu. Jenomze vy jste neudelal vubec nic pro otevrenost radnicnich novin obcanum a postupoval jste podle not Hurdy, coz vam nekdy i vyhovovalo, ne? Tvrdit tady, ze vam mame psat, co chceme v rn zlepsit, i kdyz jsem neco z toho napsal, je vysmech. Ja osobne vam neverim, vy pro me budete do konce volebniho obdobi reprezentovat zmanipulovanou modrou cast top09. A hlavne se ted nestavte do role chudaka, ktery neco musel plnit na neci prikaz a neohanejte se paragrafy.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 14:45 vložil Simeon Popov

Dobrý den pane Hrubý,
za vším co zde píši, si stojím. Z nikoho si neutahuji ! A to ani když nevím kdo je skryt za jmény nebo nicky. Diskusi beru vážně ! Pokud Vám vadí moje názory, tak je číst prostě nemusíte. S kolegyní Ing. Světlanou Škapovou jsme nikdy vážnější problém neměl, na některé věci máme odlišné názory, ale nejsou diametrálně protichůdné. Ještě jedna poznámka, klub ODS se neskládá pouze z jednoho člena, tolik pouze na okraj ....


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 14:51 vložil Jiri Slansky

Pane Popove, tady nikdo nepise o problemech. Ona odstoupila z nejakych duvodu, o nichz dobre vite. Jak jste ji podporil? Ne, jedete od zacatku podle Hurdovych not a ted se vam to nehodi, tak couvate. Klasika... A budte chtit napravovat situaci v top09 a vysvetlovat nebo se zasazovat o to, abyste lidem vysvetlil, co pani starostka udelala za chybu, kdyz prispela na dobrou vec. To je nehoraznost!


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 15:00 vložil Simeon Popov

Omlouvám se pane Slansky, o čem to píšete ? Kdy jsem říkal, že někdo udělal chybu ? Kdy jsem začal couvat a v čem ? Nedomnívám se, že se musím obhajovat a ani nebudu ! Evidentně máte mylné informace. Chyba je asi v tom, že informace hledáte pouze na jednom místě, přičemž zdrojů máte několik, stačí být pouze aktivnější.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 15:06 vložil Jiri Slansky

Pane Popove, rekl jste to nedavno do medii, pokud si uz nevzpominate, tak je mi vas lito. Tvrdil jste, ze starostka udelala chybu s temi sdruzenimi, kterym dala penize z fondu, a udelate vsechno pro napravu. Nebo chcete zase lhat???


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 15:20 vložil Simeon Popov

... a jsme u toho ! Slepá důvěra v media může být zrádná. Jak vůbec můžete mít jistotu, že jsem mediím něco říkal nebo co jsem jim říkal. A pokud jsem něco říkal, že to nakonec zveřejnili podle svého ??? Myslím si ale, že Vás nepřesvědčím ...


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 15:41 vložil Jiri Slansky

No tak od predsedy redakcni rady rn to vazne sedi...jak teda muzeme mit jistotu, ze to, co napsal do rn pan XY, napsal pan XY nebo to opravdu pan XY rekl??? Asi jsou radnicni noviny proste objektivnejsi nez mediafax. Ne, mne nepresvedcite. Koncim rozpravu, ktera fakt nema smysl. Ve vasem podani je totiz ano ne a ne ano. A ani to casto neplati. Pokud budete priste kandidovat, skrtam vase jmeno...


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 15:41 vložil Ládík

:)))))))
Ano, to je pravda. Jak si můžete být jistý, že to, co se píše třeba v Radničních novinách Prahy 3 nebo v Žižkovských listech, je pravda?






Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 15:53 vložil Simeon Popov

... a dovoluji si ještě provokativně, jak si můžete být jistý, že to co se zde zveřejní je pravda ? Jak si můžete být jistí, že Vám doopravdy píše Simeon Popov ...? Nebo, že Vy jste doopravdy pan Ládík nebo další, že je doopravdy pan Slansky ? Vždyť je to "úsměvné", i Ty výhružky o škrtání jmen ;-) Já nikoho do ničeho nenutím, snad to přežiji. Přeji hezký den všem !


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 16:05 vložil karel

Hm, to je fakt. Jak si muzeme byt jisty tim, ze Simeon Popov je fakt Simeon Popov. Svet je proste plnej tajemstvi. Treba ani na zastupko a redakcni radu nechodi ten pravej, nebo jenom nekdy...Ulet!


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 16:05 vložil Iont

Pane Popove, pravda je ta, že vlastně nikdy nic konkrétního nenapíšete, vždy poukážete na složitější pozadí, nedostatek informací pisatele nebo dokonce mylné informace pisatele.

Pan Slánský zde nadhodil dotaz: "Nechcete ctenarum Kauzy 3 osvetlit, jak to bylo s publikovanim clanku o vyzve k rezignaci starostky do aktualnich rn?"

Pochlapte se a napište konečně obsažné sdělení. Jak to tedy bylo?


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

12.6.2012 22:15 vložil Simeon Popov

Ohledně článku RN nic tajného není a rovněž to není žádná senzace ?! Byly tři verze článku. Jednu jsem zamítl (jelikož v podstatě nesdělovala nic podstatného, pouze otevírala další dotazy, např. bude odvolána starostka, bude trvat koalice apod., a spíše jsem se klonil k názoru, že by bylo vhodnější až v příštím čísle informovat čtenáře o genezi událostí a výsledném řešení) a přesvědčil jsem ostatní z Redakční rady (RR) o nevhodnosti tohoto článku. Druhou verzi, po zjištění, že obsah nebyl konzultován s oběma aktéry, nebylo možné zveřejnit a třetí mnou připravená verze článku neprošla hlasováním per rollam, tj. dle jednacího řádu RR, rozhodnutím předsedy RR, nebylo zveřejněno nic.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

12.6.2012 22:52 vložil XXX

Vy lžete, až to bolí, pane Popove. Pravda je taková, že jste pro první verzi textu zvedl na redakční radě ruku a teprve potom jste to začal postupně rozporovat. Ale umíte to krásně zamlžit, všechna čest. Člověče, vy jste se fakt narodil pro politiku!


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

12.6.2012 23:12 vložil Simeon Popov

Hm ... všechna čest pane XXX. Pěkně provokujete ! Svojí práci, ve věci „pravdy o článku v RN“ zde děláte dobře. Skýtají se dvě alternativy, buď jste člen Redakční rady, lžete a vystupujete zde pod nickem XXX nebo jste provokatér, který pouze zneužívá tuto platformu diskuse. Své jsem již napsal a za tím si stojím ?! Přeji hezký večer !


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

12.6.2012 23:34 vložil XXX

Zajímává úvaha Simeone...Zkuste si tipnout :) Ale vážně, fakt je ten, že to, co jsem napsal, je pravda, a Vaše předchozí odpověď je naprosto vyčerpávající. Stojíte se za "svým napsaným" s otazníkem nebo s vykřičníkem...ha? Ale to je jedno. Hezký a pohodový večer i Vám!


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 16:37 vložil Kardinál

V tomhle případě si mohu být zcela jistý... něco takového může napsat jedině pravý pan Popov :-)


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

7.6.2012 08:30 vložil XOOR

Cele dlouhe mesice, kdy se vedelo o nekterych problemovych clenech TOP09 v modrem dresu, bylo opticky take ticho po pesine. Vzdycky tady budou zalezitosti, ktere nedavaji v danem kontextu moc smysl. ODS si zaslouzi sanci.
Zachovejte nam prizen...


Reagovat  Reagovat s citací


Vložit nový příspěvek

reklama